Home /
Alle praktijkvoorbeelden

Alle praktijkvoorbeelden

Lees hieronder enkele praktijkvoorbeelden van onze klanten en hun ervaring met Tecque:

            

 

 

  

 

Case: Dynniq

Dynniq is een dynamisch, high-tech en innovatief bedrijf, dat geïntegreerde mobiliteits- en energieoplossingen biedt. Dagelijks ontwerpen, engineeren, beheren en onderhouden 1.800 medewerkers  technologische oplossingen, die directe ondersteuning bieden bij het dagelijks leven van gebruikers. De missie van Dynniq: met geavanceerde technologie mensen en goederen ondersteunen bij het snel, duurzaam en veilig bereiken van hun bestemming.

Dynniq richt zich met name op systems engineering en biedt geïntegreerde oplossingen op basis van ontwerp, implementatie en onderhoud.

Waarom Tecque?
In het verleden heeft Dynniq al eens contact gehad met Tecque en zusterbedrijf Bonque (voor de IT vacatures). Inmiddels hebben Dynniq en Tecque al ruim een jaar een samenwerking en zijn er meerdere specialisten aangenomen.

 “We hebben voor Tecque gekozen omdat jullie transparant werken, kandidaten worden vanuit onze eigen bedrijfsnaam benaderd. Tecque spreekt de kandidaten en doet een goede screening. We hebben contact met zowel Bouke als Nando, die beide verstand hebben van verschillende type functies. Eigenlijk wordt het stuk werving wat ons altijd heel veel tijd kost, uit handen genomen. Dit gaat van gesprekken inplannen tot een stukje onderhandelen over de arbeidsvoorwaarden.” 

Werken bij Dynniq?
Met ruim 1800 medewerkers op verschillende locaties gebeurt er veel binnen de divisies van Dynniq. Meteen als je hier binnenkomt heb je veel uitdagingen en verantwoordelijkheden. We werken heel resultaatgedreven - daar moet je tegen kunnen. Ons DNA is PRO, wat staat voor Proactive, Reliable, Open. Die houding verwachten we dan ook van onze medewerkers. Techneuten zoeken uitdaging en diversiteit, dat kunnen ze bij ons vinden. De meeste collega’s vinden de projecten ontzettend interessant.”

 

  

Case: eldoLED

eldoLED is een technologisch R&D bedrijf dat innovatieve oplossingen biedt voor de aansturing van LED verlichting. Sinds 2013 zijn ze onderdeel van Acuity Brands Inc, de grootste verlichtingsfabrikant in Noord-Amerika. Sindsdien maakt eldoLED een enorme groei door. Mede door ‘the internet of things’ verandert ook de verlichtingsmarkt. Er wordt steeds meer gebruik gemaakt van slimme LED verlichting waardoor er meer toepassingen komen voor intelligente drivers. Een voorbeeld is dat verlichting wordt gebruikt als indoor positioning systeem. Door de mogelijkheden krijgen organisaties steeds meer redenen om ouderwetse TL lampen te vervangen door LED verlichting.

Waarom Tecque?
eldoLED heeft bij Tecque een All-In Pakket voor de periode van een jaar. “We hadden interesse in de LinkedIn recruiting tool, maar vonden deze toch niet optimaal genoeg. Toen we contact kregen met Bouke heeft hij uitgelegd hoe Tecque werkt. Ik wist niet dat zoiets bestond, maar was gelijk positief want dit is eigenlijk wat we zochten in de LinkedIn tool, maar daarbij moest je alsnog zelf zoeken. Bij Tecque is het ideaal dat het zoeken veel gerichter is en voor ons wordt gedaan, dat is veel efficiënter,” aldus Laurens Weers, HR & Finance bij eldoLED.

Wat ze als groot voordeel ervaren aan Tecque is de hoeveelheid en het vooraf filteren van de cv’s die worden aangedragen. “Wij zijn een hightech bedrijf in een hightech regio, en via Tecque bereiken we kandidaten veel beter. Ik denk dat we nu al meer mogelijkheden hebben gehad dan zonder de samenwerking. Daarnaast spelen de kosten natuurlijk ook een rol, die zijn bij Tecque gewoon veel lager wanneer je binnen je All-In Pakket mensen aanneemt.

eldoLED vindt het prettig dat Bouke altijd even nabelt en hier en daar helpt. Ze zien het wel als eigen verantwoordelijkheid om de laatste stappen tijdens het sollicitatieproces te maken en er boven op te zitten. Daarbij vinden ze het belangrijk om zelf aan Tecque feedback te blijven geven.

Werken bij eldoLED?
eldoLED hanteert een ‘continuous improvement’ mindset en werkt volgens de lean filosofie. Er zijn veel jonge, energieke mensen en er heerst een start up sfeer, maar tegelijkertijd is er sprake van professionalisering en meer structuur. “Het leuke aan werken bij eldoLED zijn de vele inhoudelijke technologische uitdagingen. Er is een structuur waarin je continu resultaten en verbeteringen ziet en kan bijdragen aan het proces.”. Vanuit het moederbedrijf zijn er managementtrainingen en er is veel kennisuitwisseling met zusterbedrijven binnen Europa.

De sfeer zit bij edoLED wel goed, er is bijna sprake van een familiegevoel. Inmiddels werken er 50 mensen en lunchen ze nog altijd met z’n allen. Bij eldoLED werken verschillende soorten engineers. Vanwege de groei hebben ze de ambitie om de komende anderhalf jaar op engineering nog wel een stuk of vijftien posities te vullen. Leuke activiteiten zoals een feest, zomerbarbecue, familiedag en vrijdagmiddagborrels vinden regelmatig plaats. 

 

  

Case: ASB Security

ASB Security is opgericht in 1979 als groothandel in beveiligingsproducten. Rond 1996 zijn ze zelf producten en diensten gaan ontwikkelen. De groothandel bestaat nog steeds maar is veel kleiner geworden. ASB Security kent drie kernactiviteiten: productontwikkeling, managed services en solutions. Onder productontwikkeling vallen strategische ontwikkelingen (alles wat met beveiliging te maken heeft) en soms ook maatwerkontwikkeling wanneer een klant net iets anders wenst. Productontwikkeling heeft betrekking tot elektronica en software, voornamelijk communicatieapparatuur voor inbraak- of brandalarmsystemen. Ze ontwikkelen o.a. alarmsystemen, transmissieapparatuur en softwareautomatisering voor alarmcentrales, alarmmeldingen en meldkamers.

In deze nichemarkt is ASB Security succesvol bij veel grote klanten in Nederland en België. Een directe relatie met de klant is van strategisch belang, beide andere takken van het bedrijf hebben hiermee te maken. De afdeling managed services verzorgt alarmtransmissiediensten. Hiervoor leveren ze de apparatuur en infrastructuur, zetten ze het netwerk in en monitoren ze full time. De afdeling solutions bestaat uit het monitoringscentrum, daarvoor wil ASB Security voldoende medewerkers aannemen zodat daar 24/7 mensen aan het werk zijn. 

Waarom Tecque?
ASB Security heeft bij Tecque een All-in pakket voor de periode van een jaar. Traditionele werving- en selectiebureaus zien ze niks in, voornamelijk omdat zij geen enkele prestatieverplichting hebben. “Het voorstel en de aanpak van Tecque dat er voor een fixed bedrag gedurende een jaar naar personeel wordt gezocht was dusdanig goed dat er is besloten om een samenwerking aan te gaan. In het geval van deze samenwerking is het risico dat je een verkeerde aanname doet o.i.d. even groot als bij een recruitmentpartij, maar nu zoekt Bouke gewoon verder voor de volgende kandidaat. Dat vind ik een erg fijne manier van werken,” aldus Iwan Debets, CEO bij ASB Security. Sinds de start zijn er vier mensen aangenomen via Tecque. “Ik merk dat Bouke heel goed aanvoelt wat voor soort bedrijf wij zijn en wat voor soort mensen wij zoeken, dat blijkt wel uit de kandidaten die hij stuurt. Soms bel ik Bouke om te zeggen dat ik een kandidaat niet ga spreken en dan zegt hij probeer het maar wel. Daardoor hebben we iemand toch aangenomen, dus hij adviseert daarin heel goed.”

Voor de vacatures die bij Tecque openstaan komen ook via de eigen kanalen veel reacties, alleen zijn dit zelden de personen die ze zoeken. Daarbij kost het veel tijd om zelf eerst die voorselectie te moeten maken terwijl het tot nu toe niets oplevert, vandaar dat ze liever met Tecque samenwerken. Er staat nu nog een aantal vacatures open voor ontwikkelaars, wanneer het lastig blijkt om goede CV’s binnen te krijgen breidt ASB Security hun pakket uit met Extensive Search.

Werken bij ASB Security
ASB Security zoekt enthousiaste, leergierige, gemotiveerde mensen, met een gezonde portie werklust en teamspirit. “Dit kan je natuurlijk niet aan een CV al zien, dus soms is het verrassend hoe iemand in de werkelijkheid overkomt. In het eerste gesprek wordt er puur gekeken naar persoonlijkheid en of er een klik is, en als die er is wordt er in het tweede gesprek pas gekeken naar in hoeverre diegene in het team past en de juiste vaardigheden bezit of nog zou kunnen aanleren.”

ASB Security is gevestigd in Eindhoven en bestaat uit 35 medewerkers. Er zijn drie lagen: directie, middenkader en uitvoerend. De relaties tussen personeel onderling en de teams zijn goed. De medewerkers van ASB Security zijn allemaal heel creatief en innovatief, de meesten hebben een technische opleiding als achtergrond. Kenmerkend voor medewerkers is dat ze graag problemen oplossen, klanten helpen, nieuwe dingen bedenken, pragmatisch en dienstbaar zijn. 

  

Case: Stork Food & Dairy Systems

Bij Stork Food & Dairy Systems bouwen ze machines voor de voedingsmiddelenindustrie. Zij produceren zelf geen voedingsmiddelen maar maken de machines die hun klanten gebruiken om (vooral vloeibare) voedingsmiddelen langer houdbaar te maken (processing) en om de voedingsmiddelen uiteindelijk te vullen in een consumentenverpakking (filling). Dit doen ze wereldwijd voor diverse soorten vloeibare voedingsmiddelen, van melk tot vruchtensappen met vruchtvlees, pudding, sauzen maar ook voor nutraceuticals.

Stork Food & Dairy Systems bestaat in 2016 al 95 jaar met wereldwijd zo’n 250 medewerkers. "In de loop der jaren is er veel veranderd bij Stork Food & Dairy Systems. We zijn anders gaan werken, we zijn anders gaan engineeren, we zijn anders gaan bouwen, alle processen zijn eigenlijk veranderd en moderner geworden. We hebben meer uitbesteed en zijn veel efficiënter gaan werken", aldus Hackie Hildering, manager HR bij Stork Food & Dairy Systems.

De meest recente verandering is de overname van Stork Food & Dairy Systems. "Wij maken sinds kort onderdeel uit van JBT Corporation, een Amerikaans bedrijf met wereldwijd ongeveer 3600 medewerkers. We zitten momenteel in een overgangsperiode en zijn aan het kijken hoe we synergie kunnen bewerkstelligen door bijvoorbeeld systemen en werkmethoden samen te voegen. Het is een uitdagende periode waarin we samen met onze nieuwe eigenaar werken aan een mooie nieuwe toekomst!"

Waarom Tecque
Enige tijd geleden heeft Stork Food & Dairy Systems naar aanleiding van een aantal openstaande vacatures een All-In Pakket afgesloten bij Tecque. "We hadden op een gegeven moment meerdere vacatures. Intern hebben we besloten een interessant concept als dat van Tecque hierin te betrekken. Uiteindelijk hebben we ook een goede plaatsing gehad. Het is een mooi concept, vooral omdat je meerdere vacatures kunt plaatsen en daarna niet nogmaals de werving- en selectie fee betaalt wanneer je iemand wil aannemen."

"Het systeem van Tecque werkt erg makkelijk. De knoppen in de mail om bijvoorbeeld een kandidaat uit te nodigen zijn ideaal. Als ik de mail binnen krijg, kan ik deze - inclusief mijn bevindingen - doorsturen naar mijn collega, zodat mijn collega de knoppen kan gebruiken om een afspraak in te plannen. Zelfs wanneer ik bijvoorbeeld op vakantie ben! Terwijl het normaal gesproken allemaal stil ligt wanneer je er even niet bent."

Werken bij Stork Food & Dairy Systems
Van origine is Stork Food & Dairy Systems een bedrijf met een 'lifetime employment'. "Eigenlijk is dat niet echt meer van deze tijd, maar mensen zijn loyaal aan het bedrijf en het bedrijf is loyaal aan haar mensen. Van de zeer ervaren medewerkers is het gros al op jonge leeftijd bij Stork Food & Dairy Systems begonnen en werkt er nog steeds. We besteden dan ook uitgebreid aandacht als een collega bijvoorbeeld 25 of 40 jaar in dienst is. Bij de jongere generatie zie je tegenwoordig na een aantal jaar, wat best normaal is, dat ze overwegen om naar een andere functie of een ander bedrijf te gaan.  Toch is het verloop, ook onder de jongere collega’s, bij ons gelukkig laag.”

Bij Stork Food & Dairy Systems hebben ze de afgelopen jaren al heel wat jonge, hoog opgeleide mensen binnen gehaald en zo een gezonde mix van ervaring, nieuwe kennis en toekomstige kennisdragers gecreëerd.

Bij Stork Food & Dairy Systems spreken ze van 'never a dull moment'. "Soms is het razendsnel schakelen doordat de wereld om ons heen zo snel veranderd. Dat heeft zijn eigen dynamiek, zijn eigen uitdagingen. Wij zijn een informele organisatie met korte communicatielijnen. Iedereen helpt elkaar, maar het wordt niet zomaar op een presenteerblaadje aangereikt. We zoeken mensen die initiatieven nemen en de drive en communicatieve skills hebben om in onze dynamische organisatie overeind te blijven. Er zit meer dan genoeg uitdaging in het bedrijf én in het werk. Je kunt  hier heel lang met plezier werken in een internationale, uitdagende, technische omgeving!"

Toekomst
"Wanneer wij opnieuw meerdere vacatures hebben, verwacht ik zeker opnieuw de samenwerking met Tecque aan te gaan!"

  

Case: Covalent

Covalent is een bekend ingenieursbureau gespecialiseerd in complexe infrastructurele projecten. Het bedrijf begeeft zich op alle niveaus van infrastructurele projecten, van engineering tot projectmanagement en kaderstelling.

“Wij zijn gericht op industriële automatisering, met name de ondergrondse infrastructuur. We bevinden ons in een niche markt. Inmiddels zijn wij ook steeds vaker werkzaam op het gebied van de ‘natte’ infrastructuur, zoals bruggen en sluizen. Door de toenemende wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid worden er hoge eisen gesteld aan civiele werken. Wij hebben de kennis over het “hoe”(know-how) én het “waarom”(know-why) in huis en dat maakt dat wij, vaak aan de opdrachtgeverszijde, ingeschakeld worden voor zowel realisatie als instandhoudingsvraagstukken”, aldus, Diderick Oerlemans, technisch projectmanager en partner bij Covalent. “Traditioneel gezien biedt een ingenieursbureau alleen dienstverlening, maar wij ontwikkelen en onderhouden ook software oplossingen. Dat maakt ons onderscheidend. De softwareproducten bewijzen zich in de praktijk, denk aan het Tunnel Veiligheidslicht voor de Betuweroute en de Knoppentrainer voor wegverkeerleiders van Rijkswaterstaat.”

Waarom Tecque?
Covalent maakt bij Tecque gebruik van een All-In Pakket op jaarbasis waar reeds al een nieuwe medewerker door is aangenomen. “Eerdere ervaringen op het vlak van werving en selectie gaven weinig resultaat. Wij zochten een bedrijf dat onze vraag echt begreep. Ik raakte met Bouke in gesprek en de “klik” was er. De pakketprijs was daarnaast ook doorslaggevend. We weten waar we aan toe zijn. Ik zocht continuïteit, een jaarpakket biedt de beste mogelijkheid om goed te zaaien en te oogsten.”

“Wij zoeken mensen met een hele specifieke profielen, dat weten wij zelf ook. Maar sinds de samenwerking met Tecque komen er mensen langs die er echt toe doen. Het ‘waste of time’ aspect is verdwenen. Bouke zorgt voor een goede voorselectie van kandidaten. Hij is nauwgezet en belt mij eens in de zoveel tijd. Als we er druk achter willen zetten, gebeurt er ook echt iets en hebben wij intensiever contact. Volgende week start een nieuwe technisch consultant die wij via Tecque hebben aangenomen. Bouke heeft bemiddeld bij de onderhandelingen over het salaris. De nieuwe consultant is uit het goede hout gesneden, wij hebben er alle vertrouwen in.”

Werken bij Covalent
“Bij Covalent zijn wij hyper gespecialiseerd. Bij ons zit er niemand op de bank, want wij beschikken over de beste specialisten. We werken voor de meest waanzinnige projecten, projecten die in de krant staan. De Noord/Zuidlijn, Coentunnel en Betuweroute zijn bekende voorbeelden. We zijn vooral ook operationeel betrokken in project, zowel op technisch- als op managementniveau.

Het succes van Covalent wordt bepaald door de mensen die bij ons werken. Dat is een leuke, gedreven club mensen met een passie voor hun werk. Covalent is een hele platte organisatie met een informele werksfeer en korte lijnen. We besteden veel aandacht aan  training en opleiding. We werken met ongeveer 35 mensen en dat maakt het een hechte groep. Regelmatig gaan we iets leuks doen met elkaar, zoals ‘s winters borrelen in een chique kasteel of ’s zomers lekker zeilen met als afsluiter een grote barbecue.”

Toekomst
“Ik vind continuïteit belangrijk. Als dit pakket bij Tecque bevalt, dan gaan we volgend jaar op dezelfde voet verder. Bouke heeft een goed beeld van wat wij zoeken. Als wij in een half jaar drie interessante mensen te spreken krijgen, is dat meer dan wij vroeger voor elkaar kregen. Tecque heeft dat al gerealiseerd.”

  

Case: Van Berge Henegouwen


Van Berge Henegouwen is een unieke speler in de jachtenbranche en gespecialiseerd in de integratie van luxe technologie aan boord van megajachten. Naast de integratie van audio/video, lighting, communications & IT systems heeft Van Berge Henegouwen een eigen design label, genaamd LuxperienceLab. LuxpierencieLab ontwikkelt signature pieces voor jachteigenaren. “De designers van LuxperienceLab opereren op het snijvlak van techniek en design en kunnen daarmee bijzondere ervaringen aan boord creëren”, aldus Yosta van Leeuwen, HR advisor bij Van Berge Henegouwen.

Waarom Tecque?
“Toen ik hier kwam werken deed het bedrijf zaken met twintig verschillende wervingspartijen. Ik ben hier structuur in gaan aanbrengen. Zo kwam ik in contact met Bouke van Tecque. Bouke vroeg goed door en kwam snel met kandidaten waar we ook echt iets aan hadden. Het was heel vlug schakelen en hij wist precies wat ik bedoelde als ik het had over inhoudelijke technische kennis. Ik had geen zin in cv schuivers, want ik zat met tijdsdruk. Bouke bood aan zelf de voorselectie te doen en alleen mensen door te sturen die echt interessant zijn voor Van Berge Henegouwen. Dit werkt tot op heden nog steeds goed!”

“Wij hebben een junior via Tecque aangenomen die hier z’n werk alweer een tijdje naar alle tevredenheid uitoefent. Hij heeft laatst een contract voor onbepaalde tijd ondertekend. Ik weet nu inmiddels dat als Bouke een cv stuurt, het negen van de tien keer iemand is die wij op gesprek moeten hebben. Bouke heeft bij de onderhandelingen met de kandidaat op de achtergrond contact en koppelt de wensen naar ons terug. Wij stemmen uiteindelijk de arbeidsvoorwaarden met de kandidaat af.”

“Het is ook opgevallen dat Tecque de namen niet afplakt. Alle gegevens staan op de cv’s vermeldt, zodat wij ze zelf kunnen benaderen. Als ik wil dat Bouke dat doet, dan is dat ook geen probleem.”

Werken bij Van Berge Henegouwen
“Bij van Berge Henegouwen werken technologie enthousiastelingen met een passie voor de jachtindustrie. De bedrijfscultuur is erg dynamisch en klantgericht.  De klant is koning, soms letterlijk, dus een klantgerichte houding is een must. Daarnaast  krijg je bij ons veel verantwoordelijkheid. Een flexibile, dynamische en can do mentaliteit is daarom een must. Nieuwe medewerkers krijgen altijd eerst een rondleiding langs de werf waar wij veel van onze werkzaamheden verrichten. Op deze manier leren zij de verschillende fases in het bouwtraject van een jacht waarin wij actief zijn kennen. Vragen stellen kan altijd, de organisatie is namelijk plat georganiseerd waardoor men  de mogelijkheid krijgt zelf zaken op te pakken. Omdat kennis zo belangrijk is worden er regelmatig kennis cafe’s georganiseerd. Dan komen alle medewerkers na het werk samen om onder het genot van een pizaatje kennis op te doen en te delen. Er wordt ook regelmatig geborreld, uiteraard het liefst op het water!”

Toekomst
“De jachten worden steeds groter en de projecten steeds complexer. Om die reden zijn wij altijd op zoek naar nieuwe medewerkers die ons team komen versterken. Het prijsmodel van Tecque is aantrekkelijk, dit kan ik verantwoorden tegenover de directie.”

Case: AV Flexologic

“AV Flexologic maakt machines voor de flexibele drukpersindustrie. Op de drukpersmachines heb je rollers, ook wel sleeves genoemd. Hierop moet karton worden geplaatst zodat er op de juiste manier gedrukt kan worden en er geen scheve druk ontstaat. Dit is heel precies werk. De machines die dit precieze werk doen maken wij. Wij maken kleine machines, voor de kleine verpakkingen maar ook grote machines. We hebben daarmee wereldwijd hele diverse klanten. Daarnaast is twee jaar geleden ook Leapfrog ontstaan, onze 3D printers.”

“Sinds 4 april vorig jaar zitten wij met Leapfrog in het pand hiernaast. We zijn hier twee jaar geleden met 2 à 3 medewerkers mee begonnen en zitten nu al op 15 medewerkers!”

“Onze printers en machines worden beide gemaakt in Roemenië, daar zit ons productiehuis. Daar werken nu zo’n 70-80 mensen. We zijn in een paar jaar tijd heel erg gegroeid. Op de vestiging in Nederland zitten we met ongeveer 60 man. Leapfrog is echt een hele jonge groep, de gemiddelde leeftijd is daar rond de 30 jaar. Bij AV zijn ze wat ouder, maar dat verjongd ook wel weer door de inhaalslag van werk. Het wordt drukker.

AV Flexologic bestaat al 45 jaar. In 2002-2003 heeft meneer Otten dit bedrijf overgenomen. Het liep toen heel slecht. Hij heeft er weer een bloeiend bedrijf van gemaakt. Van de crisis hebben we totaal geen last gehad. De werknemersaantallen zijn in de loop der jaren echt verdubbeld."

Waarom Tecque?
“Omdat er zoveel vacatures open stonden en ook wel op een specifiek gebied, ben ik bij Bonque en Tecque terecht gekomen. De behoefte is er om het uit handen te geven, anders hebben we het erg druk. Het is zo ideaal dat je een pakket hebt, echt ideaal. Wij hebben een pakket afgesloten in combinatie met Recque, eerst voor 3 maanden en nu voor een half jaar. De eerste medewerker is op basis van een fee aangenomen. Toen hebben we voor 3 maanden een All-In Pakket genomen. Dit hebben we op een gegeven moment verlengd naar een half jaar. We hadden namelijk aardig wat vacatures openstaan!”

“Wat voor ons ook erg meespeelt is het budget. Als ik een werving- en selectiebureau inschakel, ben ik zo 20-30% van een jaarsalaris aan fee kwijt. Dat is echt heel erg veel.”

“De gespecialiseerde functies hebben we via jullie aangenomen, het is ontzettend goed gegaan allemaal. Aanstaande maandag begint er weer een nieuw iemand die we via jullie hebben aangenomen. In het begin was het even aftasten. Tecque is bij ons langs geweest, dan krijg je er gevoel bij. Dat was heel fijn. Wij zijn een specifiek bedrijf, een familiebedrijf, met veel hands on, er staat veel druk op, daar moet je wel tegen kunnen als externe partij.”

“Doordat we met Tecque goed hebben besproken wat de verwachtingen zijn, verloopt het allemaal erg goed. Ook de gesprekken met de kandidaten gaan erg goed. Ik verwacht voorlopig nog wel groei. Als deze groei zo doorzet zullen we de samenwerking met Tecque zeker voortzetten, het gaat gewoon goed!”

Terug naar boven

 

 

 

Case: Trapo

Trapo is in 1976 begonnen als handelsonderneming en levert tegenwoordig geavanceerde logistieke oplossingen en robotopstellingen voor productie- en verpakkingsafdelingen en voor expeditie. Ontwerp, productie, programmering, montage en onderhoud van systemen worden allemaal onder één dak gedaan. Trapo past standaard componenten toe en maakt creatieve oplossingen op maat. Oplossingen op het gebied van industriële automatisering behoren ook tot het werkterrein.

Trapo heeft een hoofdkantoor in Nederland en vestigingen in België en Frankrijk met 42 medewerkers in vaste dienst. “Dat wij ons niet op slechts één branche richten, maar op de hele industrie en logisitiek is ook tijdens de afgelopen crisisperiode een strategisch goede beslissing gebleken. Sinds 2013 zitten we in een stroomversnelling die nog steeds toeneemt,” aldus Patrick Verkerke, directeur bij Trapo.

Waarom Tecque?
Bij Tecque heeft Trapo een Standaardpakket, waarbij ze tot 4 vacatureslots tegelijkertijd online kunnen plaatsen. Per aanname betalen ze een vast laag bedrag. “Na tegenvallende resultaten met recruitmentbureaus en vacaturebanken geloof ik eigenlijk het meest in eigen werving. Ik heb daar echter niet voldoende tijd voor. Het lukte ons altijd redelijk om zelf personeel te vinden, maar het duurt wel lang. De vacature die Tecque heeft kunnen invullen, stond bij ons al ruim twee jaar open. De prijs van Tecque viel als eerste positief op. Zeker in vergelijking met werving & selectie is dit echt veel lager. Ik werd verrast door het goede contact, de persoonlijke benadering en de manier van terugkoppelen van Tecque.”

De engineering afdeling van Trapo, die al jaren overbelast is, kan door de inzet van nieuwe collega’s worden ontzien. “In de toekomst zien we een samenwerking met Tecque weer zitten. De ervaring is bijzonder plezierig geweest.”

Werken bij Trapo?
Trapo is een open, informele en platte organisatie. Korte lijnen maken snel reageren mogelijk. Werktuigbouwkundige binnen- of buitendienstmonteurs, servicemonteurs en projectengineers geven ze graag alle ruimte die zij nodig hebben om zich in hun (nieuwe) werk te ontplooien.

Je kunt bij Trapo enorm groeien in je technische kennis en kunnen. Het werk is telkens weer technisch zeer uitdagend. Omdat het werkgebied van de technici van het uiterste noorden van Nederland tot de regio Parijs loopt, is een vierdaagse werkweek bij Trapo de standaard.

“Collega’s werken hier over het algemeen heel lang, en hebben nog altijd veel plezier in hun werk. Dit komt door de verschillende markten die we bedienen, die brengen veel afwisseling. Dat maakt ons werk echt leuk. We zoeken grenzen op en als firma blijven we ons continu ontwikkelen. We vragen van medewerkers een grote flexibiliteit, maar geven ze tegelijkertijd een heel hoop verantwoordelijkheid.”

 

Terug naar boven

  

 

Case: NTS Group

 

De NTS-Group ontwikkelt, vervaardigt en assembleert opto-mechatronische systemen, modules en componenten voor internationale machinebouwers in de medische, analytische, halfgeleider, printing en solar industrie. NTS is een groep van bedrijven in de eerstelijns toeleverketen van high tech machinebouwers en heeft haar expertise op het gebied van extreem nauwkeurig positioneren en bewegen. Denk daarbij aan het positioneren van een patiënt onder behandelapparatuur, het positioneren van een preparaat onder een microscoop, of het positioneren van een inktdruppel op een snel bewegend oppervlak.

Ontstaan in 2005 na een samenvoeging van Nebato en Te Strake (NTS) is het bedrijf van 6 productielocaties doorgegroeid naar 17 locaties wereldwijd. Deze 17 locaties zijn onder te verdelen in drie divisies, te weten Ontwikkeling, Assemblage en Module Manufacturing. Doordat NTS-Group al deze competenties in huis heeft, kan de organisatie niet alleen de machine ontwikkelen, maar ook opbouwen met onderdelen die geproduceerd worden in de eigen fabrieken. Zo wordt de klant optimaal ontzorgd en krijgt zij de beschikking over een kant-en-klaar product.

Door de sterke nationale en internationale groei is NTS-Group uitgegroeid tot één van de grootste toeleveranciers in de hightech industrie.

Waarom Tecque?
Al ruim 2 jaar werkt NTS Group met Tecque. Dit is uitgegroeid tot een actieve samenwerking en tot op heden drie plaatsingen. Naast de eigen tools om personeel te werven, is Tecque  één van de preferred suppliers van NTS Group. “Ik zie Tecque als een soort recruitment tool, waarbij zowel actief als passief wordt gezocht. Een combinatie dus van een standaard jobboard en een detacheringsbureau, waarbij vooraf een screening wordt gedaan van de kandidaten die solliciteren.

We nemen bij Tecque het standaard pakket af en zijn positief verrast met de resultaten. Door de lage kosten was het geen grote drempel om met Tecque in zee te gaan en na een periode van aftasten en finetunen is deze samenwerking erg succesvol gebleken. NTS-Group opereert in het summum van de techniek, waardoor het enorm complex is om de juiste kandidaat te vinden. Het is Tecque toch een aantal keren erg goed gelukt om deze juiste kandidaat voor ons te vinden en het waren zeker niet de gemakkelijkste functies.

Uiteindelijk staat of valt een samenwerking altijd met je contactpersoon. Het is een stukje aftasten, elkaar leren kennen en vooral de business leren snappen. Ik merk dat we deze relatie met onze contactpersoon Bouke hebben opgebouwd en daardoor op enkele disciplines erg succesvol kunnen zijn. Vandaar dat ik er ook veel waarde aan hecht dat Bouke mijn contactpersoon blijft.” aldus Mark Raijmakers, Recruitment Manager bij NTS Group.

Werken bij NTS Group?
Een enorme dynamiek, heel veel diversiteit in projecten en producten en ondernemerschap zijn tekenend voor werken bij NTS Group. Het is er hectisch, maar op een positieve manier. Werknemers krijgen de vrijheid om, naast hun dagelijkse werkzaamheden, na te denken over procesverbeteringen en optimalisatie slagen. Een goed idee wordt beloond en mag zelfstandig doorgevoerd worden. Je hebt erg veel vrijheid om je werk te doen en je werkt in de volle breedte van je vak.

“Voor onze engineers is het erg aantrekkelijk om dat wat je zelf ontwikkeld hebt ook daadwerkelijk te mogen gaan maken. Je bent dus echt verantwoordelijk voor je eigen product, waarbij je in de opleverfase samen met de monteur gaat kijken hoe je de machine tot leven kan gaan wekken. Het is allemaal heel tastbaar, dat is natuurlijk hartstikke mooi. Dat maakt het heel erg leuk en eigenlijk wel uniek om bij NTS te werken.”

NTS is een jonge organisatie die veel energie steekt in interne doorgroei en het ontwikkelen van talent om zo de organisatie naar een hoger plan te kunnen tillen. Trainingen, opleidingen en interne doorgroei worden gestimuleerd en er wordt actief meegedacht in de ontwikkeling van je competenties. NTS wordt gekenmerkt door een informele en collegiale sfeer, waarin er oog en oor is voor elk individu. Drive, ondernemerschap, resultaatgerichtheid en het leuk vinden om de beste te zijn, dragen wij uit in alles wat we bedenken en doen, en dit verwachten we ook van onze nieuwe collega.”

 

Terug naar boven

  

 

Case: Strukton

Strukton past specialistische technieken toe in de markten railsystemen, civiele infrastructuur en techniek & gebouwen. Het bedrijf bestaat al 95 jaar en inmiddels werken er ruim 6.500 medewerkers. In Nederland zit Strukton op meerdere locaties. Daarnaast zijn ze gevestigd in meerdere landen van Europa en hebben ze projecten buiten Europa. De markt railsystemen is het grootst binnen Strukton.

Strukton is een bijzonder veelzijdig en gevarieerd bedrijf. Er is sprake van veel dynamiek en innovatieve ontwikkelingen. Er zijn projecten waarin allerlei technieken en technologieën samenkomen en een belangrijk onderdeel is het vertalen van data naar informatie. De laatste jaren schuiven ze op naar een hightech organisatie, steeds meer van productie- naar technologiebedrijf. “We hebben systemen waardoor je nu al een week van tevoren kan zien of een spoorwissel in storing gaat. Dat is een compleet andere manier van werken dan voorheen toen men bij wijze van spreken wekelijks bij een wissel langs ging om deze te smeren,” aldus Roel Westenberg, manager system & software engineering bij Strukton Systems. Allerlei soortgelijke systemen en de bijbehorende kennis worden wereldwijd vermarkt.

Waarom Tecque?
Via Tecque heeft Strukton een groot aantal verschillende vacatures openstaan. “Het leuke van Tecque is dat de fee erg meevalt, zeker in vergelijking met andere partijen. Vaak heb je toch een partij nodig om goede mensen binnen te krijgen. Jullie hebben een ander concept dus dat werkt gewoon prettiger. Misschien is het zuinigheid, maar ik vind het onzin om tienduizenden euro’s te moeten betalen voor één aanname,” aldus Roel Westenberg.

Het blijkt soms wel eens lastig om kandidaten enthousiast te krijgen over de organisatie. “Wanneer men nog niet bekend is met de branche heerst vaak het idee dat alle mensen bij Strukton aan het spoor werken. Maar er  gaat zo veel meer in om, met veel disciplines bij elkaar. Elektrotechniek, IT, engineering. Er is ontzettend veel dynamiek,” vertelt Roel Westenberg. Strukton werkt verder ook met het eigen netwerk. Van de stagiairs en afstudeerders blijft altijd wel een aantal bij Strukton werken.

Werken bij Strukton?
Als je aan de slag gaat bij Strukton kom je terecht in een zeer gevarieerd bedrijf. Er zijn ontzettend veel doorgroeimogelijkheden, opleidingstrajecten en zelfs kansen in het buitenland. Persoonlijke ontwikkeling is dan ook iets waar Strukton veel waarde aan hecht. “Er zijn allerlei mogelijkheden om ideeën aan te brengen en uit te proberen. Dat wordt erg gewaardeerd. Een mooi voorbeeld  is dat een collega het idee had om door middel van lasers het spoor schoon van bladeren te krijgen. Dit idee is ook daadwerkelijk ontwikkeld,” aldus Roel Westenberg. Strukton denkt ook mee over oplossingen voor medewerkers in verschillende levensfases.

Bij Strukton blijft men lang trouw aan de organisatie. Dat komt omdat er zoveel (doorgroei)mogelijkheden zijn. Medewerkers hebben verantwoordelijkheidsgevoel en zijn flexibel. Om mee te gaan met de tijd is de organisatie continu in verandering. Kenmerkend is ook dat er veel op locatie wordt gewerkt, waardoor er veel afwisseling is. 

 

Terug naar boven

  

 

Case: Wellsun

Wellsun biedt gevel-geïntegreerde systemen waarmee zonne-energie kan worden opgewekt.  Wellsun is een startup, opgericht in 2013. Ze zijn gespecialiseerd in slimme daglichtregeling, waarbij de uitdaging is om veel licht en weinig warmte binnen te laten. Hierbij is het van belang om zowel energie als comfort te optimaliseren. Het felle licht wordt door middel van zonnepanelen omgezet in elektriciteit en warmte terwijl diffuus daglicht volledig binnen kan treden. Wellsun maakt het mogelijk om volledig glazen gebouwen te realiseren die energie positief zijn. De productontwikkeling  was voornamelijk in de eerste jaren  een lastige opgave voor Wellsun. Het was kostbaar en complex om technisch te realiseren. Toch hebben ze het voor elkaar gekregen om verder uit te bouwen en in 2017 zal het eerste demonstratie project gerealiseerd worden.

De producten van Wellsun zijn voornamelijk gericht op kantoorgebouwen. Uiteindelijk zou het ook in woningen kunnen worden toegepast, als die behoefte er is.

Waarom Tecque?
Voor Wellsun is het doorgaans niet moeilijk om nieuw personeel te vinden. “Er solliciteren regelmatig mensen uit zichzelf voor een baan of stage. Maar dat is slechts wat er op je afkomt. Vaak werkt dit best goed, maar nu hadden we gewoon een heel specifiek profiel nodig. We merkten dat we hier zelf niet heel veel tijd voor hadden. Daarom leek het ons een goed idee om uit te besteden. Bouke van Tecque kwam met geschikte kandidaten, en zijn werkwijze was proactief. De propositie die jullie aanbieden spreekt ons erg aan. Tecque is niet zo duur, vooral voor een startup is dat erg aantrekkelijk,” aldus Sam Kin, mede-eigenaar van Wellsun.

Wellsun heeft gekozen voor een Standaardpakket, waarbij ze een jaar lang vijf vacatures tegelijk op de website van Tecque kunnen plaatsen. Hiermee hebben ze tot nu toe een nieuwe collega aangenomen, Matthijs, wat een heel goede match is gebleken. “Uiteindelijk hebben we het doel te blijven groeien, maar ons businessmodel is niet personeelsgedreven. Ik ben erg tevreden over de samenwerking, wanneer we weer medewerkers nodig hebben zetten we onze vacatures weer bij Tecque uit. Er is nog geen ander bureau langsgekomen met een betere propositie.”

Werken bij Wellsun?
Bij Wellsun kom je te werken in een energieke omgeving waarbij je merkt dat jouw werk direct impact heeft. Je bijdrage is heel zichtbaar en tastbaar en je werkt aan iets wat helemaal nieuw is. dat vergt ook wel een bepaalde zelfstandigheid, flexibiliteit en verantwoordelijkheidsgevoel. “Je moet wel wat over hebben voor het product. Wanneer er bijvoorbeeld ergens een bug zit, dan moet dat toch echt gefixt worden, dan gaat dat voor op de normale planning. We werken op basis van Scrum. Daarbij proberen we concreet te maken wat er van iemand verwacht wordt. “

Wellsun is gevestigd in het gebouw Yes!Delft, waar vele andere innovatieve technische startups samen een unieke en inspirerende omgeving vormen. “Als je al vanaf een vroeg stadium bij een startup werkt en goed met het team meedraait, zit je al goed zodra de business booming wordt. Het kan ineens heel hard gaan. We zoeken mensen die zich ergens in vast willen bijten, die nieuwsgierig en creatief zijn en dingen willen oplossen en uitzoeken.”


 

Terug naar boven

  

 

Case: Procentec

 

 

PROCENTEC werd achttien jaar geleden opgericht door drie mannen met een gezamenlijke passie voor de PROFIBUS en PROFINET technologie. Sindsdien opereert het bedrijf in de industriële automatisering als kennispartner op deze gebieden. Door de jaren heen groeide het Competence Center uit tot een multinational gericht op het ontwikkelen van producten en diensten, die productieprocessen van eindgebruikers optimaliseren. PROCENTEC levert hiervoor wereldwijd alle componenten die nodig zijn om een meet- en stuurbaar netwerk in te richten en te beheren. Daarnaast biedt het bedrijf verschillende PROFIBUS en PROFINET opleidingen, en on-site en online support. “Waar industrie is, is PROCENTEC. Wij zijn specialist op het gebied van diagnosetools. Zo kunnen wij een netwerk doorlichten en kijken waar het fout gaat of fout dreigt te gaan. Op deze manier kan er direct actie ondernomen worden en blijft de continuïteit van het productieproces gewaarborgd. PROCENTEC is een klantgerichte organisatie. Wij halen feedback uit de markt, om te kijken waar de behoefte ligt. Vanuit daar kijken wij of het past binnen onze strategie en werkwijze, voordat we een nieuw product ook daadwerkelijk realiseren,” aldus Raoul Heesters, manager operations bij PROCENTEC.

 
Met ruim 50 distributeurs  wereldwijd en daarnaast de beschikking tot unieke kennis van de PROFIBUS en PROFINET technologie, is PROCENTEC een vooruitstrevend en snel groeiend concern. “Vijf jaar geleden waren wij nog een klein groepje, nu zijn we een team van bijna vijftig man. Dat betekent voor ons dat wij op een hele nieuwe manier moeten gaan werken en communiceren met elkaar. Dit is ook van invloed op ons sollicitatieproces. Communicatie en samenwerking zijn de twee belangrijkste competenties waarop wij mensen interviewen en uiteindelijk ook aannemen. Dat moet hier gemeengoed gaan worden.” 
 
Waarom Tecque? 
PROCENTEC werkt sinds september 2014 samen met Tecque. “Ik wilde het gewoon proberen, het concept was interessant. Daarnaast was het het risico waard om een klein startbedrag te betalen. PROCENTEC kreeg sowieso extra exposure en een resourcer die speciaal voor ons op zoek zou gaan naar specifieke profielen. Als er een mooie deal uit zou komen, betaalden wij qua fee zeker de helft van wat normaal een aanname via een traditioneel recruitment bureau kost. Positief dus.”
 
“We doen nu acht maanden zaken. Het prettigst vind ik dat ik heel open en eerlijk met Bouke van Tecque kan communiceren. Bouke  zal mij nooit mensen proberen te slijten die bij voorbaat al niet lijken te passen bij ons bedrijf. Ik kan met hem strategieën bespreken over hoe ik een kandidaat benaderd wil zien en hij kan ook dingen van ons oppakken. Tecque is daar heel flexibel in. Mocht ik in tijdnood zitten, dan instrueer ik Bouke en precies dat doet hij dan ook.”

“Kijkend naar de specialist die wij via Tecque hebben aangenomen, kan ik zeggen dat Tecque ons goed geholpen heeft. We hadden namelijk concurrentie van een ander groot concern, die bood hem meer dan wij. Toch hebben wij hem getriggerd met ons ontwikkel pad en ik denk dat Tecque daarin ook van juiste invloed is geweest. Hij zit nu toch maar mooi bij PROCENTEC! Zo’n fixed fee is dan zeker meegenomen.”
 
Waarom werken bij PROCENTEC?
“Er worden hier hoogstaande technologische producten van A tot Z ontwikkeld en die gaan uiteindelijk met een sticker “made in Holland” de hele wereld over. Van idee tot product, álles gebeurt intern. Het is interessant om hierbij betrokken te zijn. Werken bij PROCENTEC betekent bovendien werken in een team van professionals waar persoonlijke ontwikkeling, eigen verantwoordelijkheden en collegialiteit centraal staan.” 
 
PROCENTEC vindt het belangrijk dat het personeel een hechte band met elkaar heeft en onderhoudt. “Wij zijn een open organisatie. Er wordt veel georganiseerd door het bedrijf zelf en door de medewerkers. Woensdag samen bootcampen, altijd met z’n allen lunchen, filmavondjes, we willen een club zijn en blijven. Nieuw personeel wordt bij PROCENTEC getraind op inhoudelijke kennis op het gebied van o.a. de PROFIBUS en PROFINET technologie. Het is belangrijk dat iedereen een bepaald kennisniveau krijgt van onze producten, diensten en technieken. Wij hanteren een specifiek inwerktraject, iedereen die binnenkomt leert alle afdelingen binnen PROCENTEC kennen. Zo lopen zij bijvoorbeeld een dagje mee met ‘Support’ en krijgen ze op die manier een hele leuke kijk binnen de wereld van industriële automatisering.” 
 
Toekomst
“Ik wil sowieso graag met Tecque doorgaan, want de samenwerking is heel goed. Het proces van de aanname ging super. Het koppelen, alles ging snel. Het proces dat wij bij PROCENTEC hanteren heb ik met Tecque gedeeld en de Bouke heeft zijn dienstverlening daaromheen gebouwd.” 
 

 

Terug naar boven

 

 

 

Case: MaxGrip

In 1997 werd de basis gelegd voor het bedrijf MaxGrip, dat destijds de naam Baas & Roost Maintenance had. Tien jaar later veranderde de naam in MaxGrip. Met een groei van 25% vorig jaar en maar liefst 40% in 2013, is MaxGrip een grote speler op de markt van Asset Performance Management. In Nederland, maar ook zeker internationaal.

Joost Kragten, corporate recruiter: “MaxGrip richt zich op twee verschillende takken van sport. Zo zijn wij enerzijds een consultancybedrijf en anderzijds een softwarehuis, gespecialiseerd in Asset Performance Management. Oftewel; wij verzorgen Maintenance Management in de breedste zin van het woord. Wij geloven dat er geen ongeplande asset-gerelateerde ongelukken hoeven te gebeuren in de wereld. Het is dan ook onze missie om deze te voorkomen. Wij komen met praktische, resultaatgerichte onderhoudsoplossingen voor bedrijven binnen verschillende markten, bijvoorbeeld in: Olie&Gas, Food&Beverage en Infra&Utilities. Bedrijven kunnen zich optimaal richten op hun Core Business, omdat wij hen volledige controle bieden over hun assets en dus veiligheid kunnen garanderen en de output continu optimaliseren.”

De komst van de economische crisis zorgde ervoor dat bedrijven nog meer focus gingen leggen op de assets binnen het bedrijf. “Door een weloverwogen onderhoudsstrategie te kiezen kunnen bedrijven flink geld besparen, de veiligheid garanderen of de productie significant verhogen. Zo analyseren wij de kritische punten van een asset, zodat wij precies weten waar deze faalt, wat er gebeurt als hij faalt en wat de levensduur ervan is. Afhankelijk van de doelstelling van de klant, adviseert MaxGrip hoe je veiligheid kunt garanderen en het rendement maximaal kan maken.”

Waarom Tecque?
De groei van MaxGrip nam de laatste jaren grote vormen aan, met als gevolg een aanname van maar liefst veertig personeelsleden in 2014 en een uitbreiding van het aantal vestigingen in binnen- en buitenland. MaxGrip heeft  verschillende vestigingen in Nederland, maar ook in Kuala Lumpur, Miri, Singapore en in Houston, aangezien hier vanuit internationale klanten vraag naar was. 

“Het zoeken van personeel wordt door MaxGrip eigenlijk nooit extern neergelegd, dat kunnen wij zelf wel aan. Toch had ik het vorig jaar zo druk, dat ik het niet alleen kon bijwerken. Toevallig kwam Tecque om de hoek kijken. Tecque heeft mij destijds goed geholpen om snel aan de juiste mensen te komen. We hebben vier goede jongens aangenomen via Tecque in een snel tempo. Ik had contact met Bouke, de samenwerking ging goed, want hij wist precies wat ik zocht. Daarnaast kreeg ik het idee dat hij heel goed de personen achter de cv’s kent.”

“Jullie zijn de enige die deze prijsconstructie hanteren. Als ik dan toch een externe partij moet inschakelen, dan kies ik het liefst voor de goedkoopste weg. Ik heb helemaal geen zin om 25% van een jaarsalaris te gaan betalen, dat is moeilijker te verantwoorden.”

“Het was destijds heel prettig dat kandidaten goed ingelicht waren over ons bedrijf en cv’s volledig werden doorgestuurd naar mij. Op die manier kon ik snel een duidelijk beeld van iemand krijgen. De lijnen werden kort gehouden en de procedure verliep snel. Voor mij persoonlijk was het ook fijn dat ik mijn voorkeuren kon doorgeven wat betreft het verloop van het proces. Normaliter onderhandelt de recruitment partij met de kandidaat, maar ik wilde dat graag zelf oppakken. Dit was geen probleem.”

Waarom werken bij MaxGrip?
MaxGrip heeft een unieke cultuur die zich laat kenmerken door een hoge mate van eigen verantwoordelijkheid en ondernemerschap als ook een hoge teamspirit. Daarnaast is geen ambitie te gek bij MaxGrip. Ze werken voor de grootste spelers in de wereld en een internationale carrière, als je die ambieert, is zeker niet uitgesloten. Veel Nederlandse collega’s werken momenteel al in Amerika of Maleisië bijvoorbeeld. “We hebben een verscheidenheid aan mensen: seniors en juniors die op hoog niveau hun steentje bijdragen, waardoor de diversiteit op de werkvloer wat betreft het team aanwezig is. Bij MaxGrip is geen dag hetzelfde. Dit heeft te maken met het bedrijf zelf, de klanten en de industrieën. Wij zijn geen ‘stilzitters’, hier werken genoeg eigenwijze mannen en vrouwen, die heel veel willen en de kans hiervoor krijgen. Momenteel zitten we op een hoge golf, we gaan heel hard, kom op die surfplank en doe mee!”

Verschillende aspecten maken MaxGrip een interessante werkgever, bijvoorbeeld het werken voor meerdere grote multinationals. “Wij werken zoveel mogelijk inhouse bij klanten. Sommige medewerkers werken iedere dag bij een ander bedrijf en anderen hebben voor langere tijd een vast project lopen. Het fijne hieraan is, dat ons personeel een kijkje in de keuken krijgt bij bedrijven in verschillende industrieën.”

Toekomst
“Momenteel hebben wij 145 man wereldwijd in dienst, wij hopen in 2020 dit aantal verdubbeld te hebben. De samenwerking heeft zijn vruchten afgeworpen, dus als ik een verlengstuk van mijzelf nodig heb, kom ik vanzelfsprekend weer bij Tecque terecht!”

 

Terug naar boven

 

 

 

 

Pagina's:

Heb je nog vragen?

Je kunt ons bellen
Telefoon:
020 - 5300530
... of we bellen jou
of je mailt ons